V petnajstih letih je nastalo ogromno tiskovin, tale spletna stran pa je še čisto sveža. Galerija izvedenih del je zato kar zajeten zalogaj in je v nastajanju. Vabim vas, da se prijavite na spletne novičke (obrazec najdete na dnu strani), kjer vas bom približno dvakrat mesečno obvestila o tem, kar nastaja, se snuje in ustvarja.

Tiskovine

Tiskovine so različnih vrst. Znamke, vizitke, ovojnice, koledarji, plakati, dopisni listi, mape, letaki, bloki, računi, knjige, brošure, časopisi, revije, oglasi, knjižna kazala, rokovniki, jumbo plakati, zvezki, pisma, voščilnice, vabila, zahvale, pohvale, priznanja, prijavnice, vstopnice, zgibanke, navodila, nalepke, trakovi, majice, vrečke, kuponi, pobarvanke, listine, napisni kartončki, cd plošče, ovitki … Gutenberg si gotovo ni predstavljal, kaj vse bo sprožil in pomagal ustvariti njegov izum. Slava mu!

Trenutno se dogaja:

Sonja Klopčič je sinonim za voditeljstvo. Imela sem čast oblikovati to odlično knjigo; brezplačno poglavje vas čaka na njeni spletni strani. Iz srca priporočam.

Knjige

Knjige so že stoletja nosilke modrosti. Ste vedeli, da je v današnjem času sploh ni težko izdati? Potrebujemo idejo, nekaj časa in volje, da zasnujemo vsebino, oblikovalca ali oblikovalko, ki še posebej rad/a oblikuje ravno knjige (in je za to tudi usposobljen/a!), tiskarno in nekaj budžeta. Strošek zna biti zmeren, saj je v današnjem času digitalnega tiska mogoče izdelati tudi eno samo knjigo.

Natečaji

Skupaj s podjetjem Lanara Consulting d. o. o. sem sodelovala na natečaju za CGP ‘Destinacija Ptuj in Zavod za turizem Ptuj’.  ptuj_natecaj_lepota_oblike_lanara_consulting

Revije, brošure

Nekatere publikacije izhajajo periodično (tedensko, mesečno, letno …) in kot take morajo vleči rdečo nit. (Ki ni vedno rdeča! :-)) V takšnih tiskovinah se nekateri elementi ponavljajo oz. se nahajajo vedno na istem mestu v publikaciji. Takšna postavitev pomaga bralcu vizualno pomniti znamko; ko dobi v roke naslednji izvod, se lažje spomni, kje se kaj nahaja.

Napovedniki

Za Koroško osrednjo knjižnico Ravne na Koroškem že nekaj let ustvarjam mesečni napovednik dogodkov. Izziv je narediti ga konsistentnega in hkrati vedno znova zanimivega. Čeprav gre za publikacijo manjšega formata, je vsebinsko izredno bogata – v njej se pojavljajo dela iz knjižnične artoteke, ki izvrstno dopolnijo napovedane dogodke. ‘Rdečo nit’ ustvarjamo z oblikovno postavitvijo, z izbiro prepoznavne pisave, več raznolikosti pa si privoščimo z izborom vsakokratne barve. Meni osebno so še posebej ljube majhne ‘vinjetke’ na zadnji strani, kjer vsako leto predstavljamo stare ilustracije in podobne detajle.

Vabila, voščila

Kako lepo je praznovati! Naj praznik ne bo prazen po vizualni plati – če boste svoje drage povabili z lepo oblikovanim vabilom, bo to že pred praznovanjem dalo vašemu slavju piko na i.

Plakati

Kaj se bo zgodilo? Za koga se bo zgodilo? Kaj moramo tej publiki še pred dogodkom sporočiti, da se bo na dogodku trlo publike? Naj bo plakat močna vizualna platforma. V današnjem času, ko je pozornost ljudi zelo obremenjena, je prav, da sporočamo jasno, likovno čisto in odločno.

Letaki

Letak ali flyer. Se spomnite, da so jih nekoč spuščali iz aviona, da so pristali med ljudmi? Spomnim se časa otroštva, ko se je to kdaj zgodilo – bil je pravi praznik! Letak mora biti za podjetje tako pomembna publikacija tudi danes.

Spletne strani

Spletna stran je skoraj kot virtualni dom podjetja. Odlično je, kadar odraža vizualno podobo in vrednote podjetja.

Zgibanke

… ali zloženke, kot jim tudi rečemo. Pravilnejši je prvi izraz, saj je papir pri tej tiskovini zgiban in ne zložen. Sporočilne so enako kot letaki, a priročnejše zaradi zgibanja na manjši format. Poznamo Z-zgibanke, U-zgibanke in V-zgibanke. Pa tudi takšne na harmoniko. S črkami si pomagamo ponazoriti, na kakšen način potekajo zgibi.

Logotipi in celostne podobe

Celostna grafična podoba ali celostna vizualna strategija se sliši zapleteno. Pa ni tako zelo. Podjetje prejme od oblikovalca ali oblikovalke priročnik, v katerem so zarisane in zapisane vse vizualne smernice za uporabo logotipa, barv, pisav in drugih grafičnih elementov. Res? Mora biti to zapisano? Tako je najbolje, saj se bo le tako ohranila konsistentnost vizualnega pojavljanja, s tem pa se bo ohranjalo in gradilo zaupanje v podjetje in njegov sloves, celotna vizualna podoba pa bo pomagala graditi znamko podjetja.

Glasbeni nosilci

… se sliši tako uradno. Gre za vizualizirano podobo glasbe. Počasi ta oblika izumira, ampak občutek, ko vzameš v roke cd, ga vstaviš v predvajalnik in uživaš v slehernem tonu, je res krasen.

Embalaža

Kadar je izdelek ‘oblečen’ v privlačno embalažo, je dojemanje njegove vrednosti v očeh potrošnika večje. Še posebej učinkovita je embalaža, ki tudi na zunaj nosi odsev kvalitete, ki se skriva v notranjosti.

Studijska fotografija

Včasih stranka potrebuje hitro studijsko fotografijo izdelka – Lepota oblike poskrbi tudi za to, kadar za bolj profesionalne posnetke ni časa. Sicer pa priporočam Toma Jeseničnika (ustvaril bo vse vrste vrhunskih fotografij, kar nekaj reprezentativnih na tej spletni strani so prav njegovo delo), Sonjo Buhvald (lirična fotografinja prelepih portretov in narave ter osebna fotografska mentorica, če si želite naučiti o fotografiji kaj več), Jernejo Golob (subtilna fotografinja za praznične trenutke, ki bo ujela zares lepe objeme, nasmehe in veselje), Primoža Ermenca (odličen poročni fotograf), če naštejem le nekatere s koroškega konca, ki jih tudi osebno poznam.

Fotonakit

Moja ljubezen in moja strast.